PRZYCZEPYMARTER//BIZNES

Rak piersi dla Polek to wciąż temat tabu

(c) Newseria//PrzyczepyMarter  •  13/Sierpień/2019 (09:49)
Mimo świadomości na temat konieczności wykonywania samobadania piersi oraz niezbędnych badań takich jak USG, czy mammografia, Polki nadal nie wykonują regularnych badań. Najczęstszymi powodami są lęk przed otrzymaniem diagnozy, trudnym leczeniem, naznaczeniem społecznym, czy obawa przed brakiem dostępu do terapii. Ten lęk każdego roku skutecznie powstrzymuje Polki przed regularnymi badaniami, rozmową o zdrowiu, a także poinformowaniem najbliższych o diagnozie raka piersi. Choroba jest wciąż tematem tabu, szczególnie gdy diagnoza ma postać zaawansowaną.
PrzyczepyMarter.pl Rak piersi dla Polek to wciąż temat tabu

Rak piersi dla Polek to wciąż temat tabu. Strach przed chorobą i reakcją bliskich powstrzymuje je przed regularnymi badaniami


Eksperci podkreślają jednak, że rak piersi wykryty we wczesnym stadium, kiedy zmiany mają poniżej 1 cm, jest prawie całkowicie uleczalny, a obok właściwego leczenia pacjentki potrzebują też wsparcia swoich rodzin i partnerów.

– Profilaktyka raka piersi jest niezmiernie ważna, bo nowotwór wychwycony na wczesnym etapie jest niemal w 100 procentach wyleczalny. Niestety, wiemy że kobiety w Polsce nie do końca korzystają z tej wiedzy, nawet jeśli ją posiadają. Boją się śmierci, stygmatyzacji, własnych lęków i wreszcie, boją się tego, jak będzie wyglądało ich leczenie. Boją się okaleczenia i tego, że emocjonalnie sobie nie poradzą. Często doprowadzają do takiego momentu, w którym potrzebne jest już radykalne leczenie. Wielu takich przypadków można by uniknąć, gdyby guz został wykryty na wczesnym etapie. Zmiany w piersi powyżej jednego centymetra wymagają już większych ingerencji i długotrwałego leczenia – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Anna Kupiecka, prezes Fundacji OnkoCafe – Razem Lepiej.

Od początku działalności Fundacji OnkoCafe nadrzędnym celem jest budowanie świadomości na temat profilaktyki i istotności wczesnego wykrywania raka piersi. Te działania Fundacja łączy ze zwiększaniem społecznego zrozumienia potrzeb kobiet z zaawansowaną lub przerzutową postacią tej choroby. Tegoroczny, najnowszy spot kampanii „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” pokazuje, że największym marzeniem kobiet chorujących na zaawansowaną postać raka piersi może stać się wpisanie do kalendarza wakacyjnego wyjazdu, czy zaplanowanie przyjęcia urodzinowego dla dzieci. Niepewność jutra sprawia, że nadal są niedostrzegane przez społeczeństwo. Pacjentki, zmagając się z rakiem piersi, chcą żyć, pracować, kochać i być kochane.

– Rak piersi to wciąż temat tabu, który paraliżuje niejedną pacjentkę, niejedną rodzinę. Tak naprawdę staramy się unikać tego tematu, nie mówić o chorobie ani o profilaktyce, bo się boimy. Obawiamy się jakie będą konsekwencje choroby, leczenia. Niestety, fakt że nie poruszamy tego tematu nie sprawia, że problem znika. Chociaż tak wiele mówimy o chorobach nowotworowych – to ten strach, obawy i nieumiejętność rozmawiania z pacjentami wciąż istnieją – mówi Adrianna Sobol, psychoonkolog z Fundacji OnkoCafe.

Podkreśla również, że – oprócz właściwego leczenia – pacjentki potrzebują wsparcia rodziny i przyjaciół. Szczególna rola spoczywa na ich rodzinach, znajomych i partnerach, którzy wspierają i motywują do walki z chorobą.

– Najważniejsze, aby kobieta wiedziała, że mężczyzna jest przy niej. Nieważne co będzie się z nią działo, czy pójdzie na miesiąc do szpitala, czy będzie w złej formie – powinna wiedzieć, że obok niej jest mężczyzna, który jest wsparciem dla niej i rodziny. Dlatego na naszej stronie internetowej Breastfit.pl dajemy mężczyznom wskazówki jak rozmawiać na trudne tematy oraz jak pomóc kobiecie komfortowo przebrnąć przez proces leczenia – mówi Jakub Popławski, Project Manager kalendarza „Power of Community 2020” realizowanego w ramach kampanii „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa”. 

Kampania „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” ma zachęcić kobiety do profilaktyki raka piersi i systematycznych badań, a z drugiej strony – zwiększyć świadomość wagi wsparcia kobiety przez mężczyznę w trakcie choroby. Dlatego kampania jest skierowana zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn. W tegorocznej edycji po raz 4. powstanie charytatywny kalendarz „Power of Community 2020”.

– Chcemy, żeby mężczyźni wzięli ciężar choroby również na swoje barki i dali kobiecie pewność, że wszystko jest pod kontrolą. Zachęcamy mężczyzn, aby – jeśli nie wiedzą, co zrobić w danej sytuacji – szukali pomocy i porady, żeby być wsparciem dla swojej partnerki – podkreśla Jakub Popławski.

Jak wynika z danych Globocan, międzynarodowej agencji ds. badań nad rakiem, rak piersi jest najczęściej występującym nowotworem wśród kobiet na świecie – rocznie rozpoznaje się około 2 mln nowych przypadków. W Polsce stanowi ok. 23 proc. wszystkich zachorowań na nowotwory złośliwe u kobiet. Według danych Krajowego Rejestru Nowotworów, Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie, w 2016 roku u Polek wykryto blisko 19 tysięcy nowotworów piersi oraz uznano go za przyczynę prawie 6,5 tys. zgonów. Do postaci zaawansowanej rak piersi rozwija się aż u 30 proc. kobiet – wynika z raportu Niewidoczna kobieta. Dzieje się tak ponieważ nadal wykrywany jest na zbyt późnym etapie – u około 5-10 proc. pacjentek dopiero wówczas, gdy choroba daje przerzuty do innych organów.

– Gros pacjentek jest dobrze zaopiekowanych, niemniej w Europie leczy się trochę inaczej. Pacjentki w Europie czy Stanach Zjednoczonych mają szybszy dostęp do leków. Natomiast w Polsce dostęp do nowoczesnych, często przełomowych terapii mamy dopiero po kilkunastu miesiącach albo i po kilku latach od momentu, kiedy zostaną zarejestrowane – mówi Anna Kupiecka.

Przykładem jest grupa pacjentek z HER-ujemnym hormonozależnym rakiem piersi, których standard opieki jest podobny, jak ponad dekadę temu.

– Te pacjentki są często niepotrzebnie leczone chemioterapią, która ogromnie obciąża i wyniszcza organizm – podkreśla Anna Kupiecka. – Wierzymy, że sytuacja ulegnie zmianie już 1 września.

 

 



 

Komunikat (c) Newseria Biznes
Blog prowadzony o motoryzacji, transporcie oraz sklep z przyczepami samochodywymi dla klientów z Sieradza, Zduńskiej Woli, Łasku, Pabianic i Łodzi online. W najbliższym czasie uruchomiony zostanie także sklep z częściami samochodowymi pod tą samą marką PrzyczepyMarter!
TAGI
Biznes #Ubezpieczenia piersi raka rak pacjentki kobiet temat wciąż choroby badań męska kobiecy biust wczesnym etapie kobiety
OPINIE
Napisz Opinię: Rak piersi dla Polek to wciąż temat tabu
Opinię dodajesz jako anonimowy użytkownik! Możesz Założyć Konto oraz Zalogować się
Administratorem powierzonych danych osobowych jest Marter Marcin Jankowski z siedzibą w Łask, ul. Kasztanowa 6. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu wykonania wybranej poprzez akceptację regulaminu Usługi. W serwisie informacyjnym PrzyczepyMarter.pl wszystkie dane podajesz dobrowolnie. Ich nie podanie będzie wiązało się jednak z odmową wykonania Usługi. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdziesz w Polityce Prywatności.
BIZNES
1

W mniejszych miastach zysk z wynajmu mieszkań może przekraczać

Artykuł W mniejszych miastach zysk z wynajmu mieszkań może przekraczać został opublikowany w serwisie PrzyczepyMarter.pl i stanowi propozycję do przeczytania do glównej publikacji Rak piersi dla Polek to wciąż temat tabu
W mniejszych miastach zysk z wynajmu mieszkań może przekraczać 10 proc. Inwestycje tam są jednak bardziej ryzykowne niż w dużych
– Według naszych ostatnich analiz najlepszą lokalizacją inwestycyjną w przypadku mieszkań na wynajem są małe miejscowości, np. Będzin czy Piekary Śląskie. Ogólnie miasta z Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego wypadły dość wysoko i mówimy tutaj o stopach zwrotu brutto powyżej nawet 10 proc. przy pełnym obłożeniu mieszkania – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Anton Bubiel, prezes Rentier.io.

Według analiz platformy Rentier.io inwestycje w mieszkania opłacają się przede wszystkim w mniejszych miastach. W 2018 roku w Piekarach Śląskich zysk z inwestycji przekroczył 12,2 proc. Lokale w tym mieście są oferowane po 2,3 tys. zł za mkw., a mediana stawki najmu za mkw. to blisko 24 zł. W Będzinie i Świętochłowicach przy wynajmie mieszkania można liczyć na ponad 11 proc. zysku.

– Jeśli podaż mieszkań na rynku jest stosunkowo mniejsza niż popyt, czyli jest dużo osób chętnych, by nieruchomość wynająć, właściciele nieruchomości mogą podwyższać ceny i uzyskać większe dochody z najmu. Z kolei na rynkach, gdzie konkurencja jest większa, wynajmujący konkurują cenami i mogą je obniżać po to, żeby jak najszybciej wynająć mieszkanie, co niekoniecznie oznacza uzyskiwanie wyższej stopy zwrotu – tłumaczy Anton Bubiel.

W Polsce relacja cen najmu do cen sprzedaży korzystnie kształtuje się przede wszystkim w małych miastach. Zdaniem eksperta nie oznacza to jednak, że każda inwestycja będzie opłacalna. W mniejszych miejscowościach ogólna koniunktura jest w dużej mierze uzależniona od dostępności miejsc pracy. Wraz z zamknięciem pobliskich dużych firm sytuacja na lokalnych rynkach może się znacznie pogorszyć.

– Tego rodzaju problem zazwyczaj nie występuje w dużych miastach, takich jak Warszawa, Gdańsk, Wrocław, Łódź czy Poznań. Jest tam bardzo dużo uczelni i firm, dzięki którym do miast wciąż napływają studenci, osoby poszukujące pracy, w związku z czym stabilność wynajmu jest dużo większa. Niestety ze względu na dużą konkurencję na tych rynkach trzeba się liczyć z nieco niższą rentownością najmu w dużych miastach, która oscyluje w okolicach 7-8 proc. – wskazuje Bubiel.

Wpływ na zyski ma nie tylko wielkość mieszkania, ale również jego lokalizacja, sposób wynajmowania i to, jak długo stoi ono puste.

Prezes Rentier.io przekonuje, że zakup mieszkania na wynajem to wciąż dobry sposób na zainwestowanie wolnych środków. Zgodnie z raportem Expandera i Rentier.io koszty najmu mieszkań rosną. W II kwartale 2019 roku największe wzrosty dotyczyły małych mieszkań (wzrost o 7 proc. rdr.), a średnia rentowność wynosiła ok. 8 proc. brutto. Inwestorów może zniechęcać wzrost cen nieruchomości, ale w perspektywie długoterminowej nie powinno to być czynnikiem determinującym decyzję o zakupie takiego lokum.

– Inwestycje w nieruchomości na wynajem w perspektywie długoterminowej, czyli 10-letniej i dłuższej, są opłacalną inwestycją, przy tym dość bezpieczną, bo ryzyko całkowitej utraty kapitału, jak w przypadku rynku kapitałowego lub dłużnego, tutaj praktycznie nie występuje – przekonuje Anton Bubiel.

Komunikat (c) Newseria Biznes
2

Polacy chcą się zdrowo odżywiać

Artykuł Polacy chcą się zdrowo odżywiać został opublikowany w serwisie PrzyczepyMarter.pl i stanowi propozycję do przeczytania do glównej publikacji Rak piersi dla Polek to wciąż temat tabu
Polacy chcą się zdrowo odżywiać. Już ponad połowa ma problem z nadmiarem kilogramów
Już ponad połowa Polaków ma problem z nadmiarem kilogramów. Jak pokazują badania przeprowadzone na potrzeby kampanii edukacyjnej „Otyłość kontra zdrowie”, nadwaga dotyczy 68 proc. polskich mężczyzn i 53 proc. kobiet. Otyłych jest natomiast ponad 25 proc. Polaków. Zdaniem ekspertów winę za ten stan rzeczy ponosi przede wszystkim niehigieniczny tryb życia, a więc niedostatek snu, brak aktywności fizycznej, przewlekły stres i nieodpowiednia dieta. Choć Polacy odznaczają się coraz większą świadomością dotyczącą zdrowego odżywiania, teoria najczęściej przegrywa z codziennością i szybkim tempem życia, w którym nie ma czasu na przygotowywanie zbilansowanych posiłków. Polacy stawiają więc na potrawy proste i szybkie do przyrządzenia.

– Najczęściej wybieramy proste rozwiązania, kusimy się na to, co daje rynek, czyli proste kanapki od Pana Kanapki. One najczęściej są z białego pieczywa, jest tam bardzo niewielka ilość warzyw, a przecież warzywa i owoce powinniśmy spożywać właściwie w każdym posiłku – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Ewa Sypnik-Pogorzelska, dietetyk z Dietosfera.

Aby zdrowo się odżywiać, należy zwracać uwagę zarówno na to, co się je, jak i kiedy. Eksperci zalecają spożywanie co najmniej trzech posiłków w ciągu dnia, najlepiej o stałych porach. Nie należy wychodzić z domu bez śniadania, w skład którego wchodzić powinny podstawowe składniki odżywcze: białko, tłuszcze i węglowodany złożone. Tak skomponowany pierwszy posiłek dostarczy organizmowi energię i zapewni niezbędną w pracy koncentrację. Do biura warto zabrać dwie mniejsze przekąski i większy posiłek lunchowy – jeśli obiad planujemy zjeść już w domu, na lunch możemy ograniczyć się do sałatki na zimo.

– Natomiast warto zwrócić uwagę, żeby ta sałatka nie była tylko i wyłącznie z warzyw czy owoców, ale żeby był tam dodatek węglowodanów złożonych, np. kasza gryczana, która jest świetnym i bogatym źródłem magnezu, wspierającego pracę i koncentrację naszego mózgu – mówi Ewa Sypnik-Pogorzelska.

Po dodaniu sosu i pestek z dyni lub słonecznika, również zawierających składniki stymulujące pracę mózgu, sałatka stanie się posiłkiem zarówno wartościowym, jak i smacznym. Wbrew pozorom zachowanie zdrowej diety w pracy nie wymaga wysiłku, o ile dobrze rozplanuje się przygotowanie posiłków. Kaszę do sałatek można ugotować w większej ilości, tak by starczyło jej na kilka dni, dzięki temu zmieniając dodatki w postaci warzyw i sosów, można szybko przygotować ciekawe potrawy.

– To jest bolączka naszych czasów, że zawsze spalamy się na pracy i innych obowiązkach wokół, natomiast o sobie myślimy na samym końcu. A to jest jednak podstawa racjonalnego i dobrego żywienia – mówi Ewa Sypnik-Pogorzelska.

W wyjątkowych sytuacjach można skorzystać z gotowych dań, o ile nie będzie to żywność typu fast food. Na rynku dostępne są takie produkty jak sałatki, risotta i kaszotta przeznaczone do odgrzania w mikrofalówce, o ograniczonej ilości konserwantów, barwników i dodatków w postaci cukru lub soli. Niektóre z tych dań można samodzielnie zmodyfikować np. zastępując gotowy sos oliwą z oliwek lub olejem rzepakowym, poprawiając ich wartość odżywczą i zmniejszając kaloryczność.

– Trzeba czytać etykiety. Bardzo zwracam uwagę na to, żeby być świadomym konsumentem i wymagać również od producentów dobrych jakościowo produktów – mówi Ewa Sypnik-Pogorzelska.

Komunikat (c) Newseria Biznes
3

Sztuczna inteligencja wkracza do branży gamingowej

Artykuł Sztuczna inteligencja wkracza do branży gamingowej został opublikowany w serwisie PrzyczepyMarter.pl i stanowi propozycję do przeczytania do glównej publikacji Rak piersi dla Polek to wciąż temat tabu
Sztuczna inteligencja wkracza do branży gamingowej. Będzie wykorzystywana w procesie projektowania gier, weźmie też udział w rozgrywkach
– W branży gier zdecydowanie umacnia się sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe. To wpływa na samą rozgrywkę, na jej powtarzalność. Za każdym razem gra tak naprawdę może stawiać przed graczem zupełnie nowe wyzwania. Przeciwnicy uczą się zachowań gracza i gra sama dostosowuje się do tego jak gracz rozgrywa – mówi agencji informacyjnej Newseria Innowacje Tomasz Róziecki, współzałożyciel Play2Chill.

Szeroko zakrojone badania sztucznej inteligencji prowadzi m.in. firma OpenAI, o której zrobiło się głośno przy okazji testów przeprowadzonych w Dota 2. Inżynierowie opracowali boty komputerowe, które za pośrednictwem technologii uczenia maszynowego nauczyły się podstawowych zasad rozgrywki. Następnie wystawiono je do starcia z profesjonalnymi graczami e-sportowymi, aby przekonać się, czy sztuczna inteligencja będzie w stanie pokonać mistrzów świata.

OpenAI nie funkcjonuje tak, jak klasyczne boty, które analizują ruchy przeciwnika nawet wtedy, gdy go nie widzą. Wykorzystuje i analizuje wyłącznie te informacje, które wyświetlają się na ekranie. Dzięki temu podejmuje decyzje w oparciu o taki sam zakres danych, do których mają dostęp gracze. Mimo tych ograniczeń algorytmy OpenAI pokonały profesjonalnych graczy zarówno w starciu jeden na jeden, jak i w grze zespołowej.

Firma opracowała także innowacyjne narzędzie szkoleniowe Gym dla deweloperów, którzy chcieliby wykorzystać sztuczną inteligencję w swoich produkcjach. Na bazie OpenAI zbudowano oprogramowanie ułatwiające szkolenie botów komputerowych.

Z kolei inżynierowie z korporacji Nvidia sięgnęli po algorytmy SI, aby opracować nowy proces generowania trójwymiarowych obiektów. Firmie udało się tak wyszkolić sztuczną inteligencję, aby przetwarzał obraz zarejestrowany na filmie w trójwymiarowe środowisko. Jeśli uda się dopracować tę technologię, w przyszłości przenoszenie rzeczywistych obiektów do świata gier stanie się znacznie łatwiejsze i nie będzie wymagało zastosowania specjalistycznych skanerów.

– Jest to dość dynamiczna branża, ciężko jest określić jej przyszłość. Myślę, że w najbliższym czasie, mocno zaskoczy nas Google Stadia i to będzie zapowiedź dużych zmian, choć tak naprawdę jeszcze niewiele wiemy, jak Google będzie świadczył swoje usługi dla deweloperów. Dla graczy jest to zmiana na plus, dlatego że znikną ograniczenia sprzętowe. To dostarczyciel usługi będzie hostował gry na swoim sprzęcie, więc tak naprawdę na każdym, nawet najsłabszym chromebooku będzie można uruchomić grę wysokiej klasy – tłumaczy ekspert.

Google Stadia to usługa strumieniowania obrazu z gry wideo, bezpośrednio z serwera Google na ekran urządzenia gracza za pomocą łącza internetowego. Obraz wyświetlany będzie zatem bez zacinania w wysokiej konfiguracji graficznej, nawet pomimo słabego sprzętu. Pomysł na streamingowanie gier nie jest jednak nowy. Nvidia z kolei od kilku lat eksperymentuje z podobnym serwisem, GeForce Now, zaś Apple w tym roku uruchomi własną usługę subskrypcyjną dla graczy, Arcade. W jej ramach za pośrednictwem opłaty abonamentowej będzie można uruchomić kilkadziesiąt gier na wszystkich platformach od Apple.

Również sami deweloperzy coraz chętniej eksperymentują z różnymi rynkami. Warto wspomnieć tu m.in. przykład Epic Games – kiedy Fortnite zyskał popularność na pecetach, szybko został przeniesiony na platformę mobilną, aby dotrzeć do szerszego grona graczy. Podobną strategię przyjmują również polscy deweloperzy, także ci określani mianem twórców niezależnych. Firma Play2Chill dywersyfikuje swoje działania i pracuje nad tytułami przeznaczonymi zarówno na rynek pecetowy, jak i mobilny, projektując gry dla konsoli Nintendo Switch.

– Polacy dzielą się na kilka segmentów. Gracze 30+ to zdecydowanie gracze casualowi, którzy wracają do domu po pracy, godzina 17.00 i rozpoczynają rozgrywkę. Tutaj nie ma jasno sprecyzowanego rynku, tak samo dobrze sprzedają się niezależne produkcje, jak i te duże. Natomiast dużym rynkiem są gry mobilne i tutaj znaczącą rolę odgrywają młodsi gracze, 12+, którzy dużo czasu spędzają przy mniejszych lub większych tytułach mobilnych – zauważa Tomasz Róziecki.

Według firmy badawczej ResearchAndMarkets wartość globalnego rynku gamingowego do 2023 roku wzrośnie do niemal 265 mld dol. W najbliższych latach ma się on rozwijać w tempie blisko 15,7 proc. w skali roku.

Komunikat (c) Newseria Innowacje
4

Algorytm polskiej firmy analizuje wiadomości i komentarze pod kątem emocji

Artykuł Algorytm polskiej firmy analizuje wiadomości i komentarze pod kątem emocji został opublikowany w serwisie PrzyczepyMarter.pl i stanowi propozycję do przeczytania do glównej publikacji Rak piersi dla Polek to wciąż temat tabu
Algorytm polskiej firmy analizuje wiadomości i komentarze pod kątem emocji. Dla firm to nieocenione źródło badania satysfakcji klienta
– Analizujemy konwersacje z klientem za pomocą maila, czatu lub też konwersacji audio, np. z call center. Algorytm ocenia, na ile istnieje ryzyko, że dany klient wystawi negatywną opinię, np. z powodu źle działającej usługi, słabej obsługi czy zbyt długiego czasu oczekiwania. Dzięki temu właściciel firmy, menadżer produktu lub obsługi klienta jest w stanie ocenić, gdzie leży problem, czy to wina produktu, czy wina obsługi samej, czy też może klient miał zły dzień  – wskazuje w rozmowie z agencją Newseria Innowacje Krzysztof Guz, prezes firmy Deep Clue.

Większość firm zdaje sobie sprawę, że ocena klienta jest kluczowa. Stąd np. nagrywanie rozmów czy monitorowanie korespondencji. Zwykłe metody nie zawsze się jednak sprawdzają, a negatywne odczucia łatwo zignorować. Pomocne okazują się nowe technologie. W USA pojawiają się już rozwiązania, które na podstawie monitoringu i mimiki twarzy klienta oceniają jego poziom zadowolenia z obsługi, czy nawet samego wystroju sklepu. Jeszcze inne sprawdzają, czy klient przechodząc obok sklepu, jest zainteresowany produktem patrząc wyłącznie na wystawę. Rozwiązanie polskiej firmy sprawdza się przede wszystkim w e-commerce.

– Wykorzystujemy machine learning, tzn. pracujemy nad algorytmem, który wyciąga wnioski z tekstów, nie tylko po słowach kluczowych, które są jednoznacznie określane jako negatywne, także z całego kontekstu. Nawet ironia typu: bardzo wam dziękuję za stratę czasu używając waszego serwisu także zostanie odczytana jako negatywna emocja i też zapali się czerwona lampka przy tej wiadomości – tłumaczy Krzysztof Guz.

Algorytm opracowany przez Polaków analizuje komunikaty klientów i pokazuje ich zadowolenie, wskazuje też kiedy rośnie poziom negatywnych emocji. Aplikacja podpowiada gdzie jest problem, przedstawia średnią emocję wiadomości i sortuje je według poziomu negatywnych emocji. Na tej podstawie firma może skupić się na najważniejszych problemach klientów.

– W przypadku sklepów internetowych mamy produkt, który jest aplikacją do analizy maila. Właściciel sklepu czy menadżer obsługi klienta instaluje sobie tę aplikację, która analizuje wszystkie maile przechodzące przez skrzynki. W przypadku wykrycia złych emocji, dostaje on powiadomienie: zwróć uwagę na tego klienta, być może coś się dzieje nie tak – mówi ekspert.

Pakiet podstawowy, czyli monitoring przychodzących wiadomości, to koszt 29 dolarów miesięcznie. Deep Clue oferuje też ocenę czatu, gdzie co miesiąc analizuje ok. 10 tys. wiadomości. Tu także w przypadku oceny, że dany klient może nie być zadowolony z obsługi, właściciel firmy dostaje powiadomienie.

– Kolejny produkt jest do analizy audio. Na razie pracujemy nad jego rozwojem i wprowadzeniem. Myślę, że w okolicach końca roku będzie już taka wersja, którą będzie można pokazać – zapowiada Guz.

Analiza satysfakcji klienta jest kluczowa, bo to opinia o sklepie i obsłudze decyduje, czy klient jeszcze wróci. Negatywna ocena, czy komentarz mogą dla firmy stanowić straty liczone w setkach tysięcy. Troska o wizerunek jest więc kluczowa.

– Ponad 80 proc. ludzi przy zakupie na Allegro oprócz ceny bierze pod uwagę historię transakcji i opinie o sprzedawcy – podkreśla Krzysztof Guz. – W innych firmach w przypadku dużych nakładów na marketing, na budowanie jakiegoś wizerunku każdy komentarz w social mediach, który bardzo łatwo się rozpowszechnia jest ogromnym kosztem – dodaje.

Komunikat (c) Newseria Innowacje
POPULARNE
›  Piknik Lotniczy w Łasku 2019: Dzień Otwarty i Święto 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego
›  Black Friday 2019 Weekend Promocje Ubezpieczeń OC i AutoCasco!
›  Stacja Benzynowa: Gdzie Kupić ViaToll dla Przyczep Samochodowych
›  Przyczepa lekka na resorach z amortyzatorem czy osi skrętnej?
›  Samochód terenowy Willys MB: Budowa i historia kultowego modelu
›  Jak zarejestrować przyczepę samochodową i tanio ubezpieczyć?
›  Czy można ciągnąć przyczepę dwuosiową na kat. B prawa jazdy?
›  Hamulec najazdowy AL-KO w nowych przyczepach samochodowych Neptun
›  Jak kupić tanio przyczepę kempingową? Podróżowanie przyczepą
›  Jarmark Łaski 2019 Program Dni Łasku i Kto Wystąpi na Scenie?
›  Co to jest ubezpieczenie? Rodzaje ubezpieczeń i ich charakterystyka
›  Czym odtworzyć plik filmowy DAV? Jak przerobić plik na AVI?
›  Ochrona danych kluczowa z punktu widzenia rozwoju kolejnych technologii
›  Na co zwrócić uwagę, kupując autocasco?
›  Co oznacza bezpośrednia likwidacja szkody?
›  Ubezpieczenia OC komunikacyjne i Fundusz Gwarancyjny dla pojazdów
›  Pasy transportowe rodzaje, gdzie kupić? Sprawdź teraz ofertę
›  Jak Wybrać Ubezpieczenie OC lub AutoCasco w Porównywarce Polis Online?
›  Historia światowej i polskiej motoryzacji opisana w kilku słowach
›  Przyczepy Niewiadów: Kultowa przyczepa kempingowa z Polski
›  Święto Truskawki Buczek 2019: kto wystąpi, program, atrakcje!
›  Tunel średnicowy Łódź: Budowa i przebieg pod centrum miasta
›  Wypożyczalnia Sklep Przyczep Samochodowych do 750 KG w Łasku
›  Jaka przyczepa na budowę? Prace budowlane dla początkujących
›  Przyczepy podłodziowe Neptun do transportu łodzi i skuterów wodnych
›  Przyczepy do samochodów osobowych: gdzie kupić i jak konserwować?
›  Pociąg do Kolumny Festiwal 2019. Druga edycja już we wrześniu...
›  Tema: Przyczepy Samochodowe ze Świdnika i Wasze Opinie o Modelach
›   Holowanie przyczepki samochodowej 2019: Prawo jazdy B, B96, B+E
›  Myśliwce F-16 z Łasku rozpoczęły dyżur bojowy w ramach NATO
›  Przyczepa platforma niskopodwoziowa pod ule quady mini samochody
›  V Krajowe Święto Truskawki Buczek 2019: Program Buczkowskiej Truskawki
›  Łask: Zbiórka Odpadów Wielkogabarytowych Kwiecień 2019
›  Przyczepa Kempingowa: Wypożyczalnie świętokrzyskie. Oferty na wakacje!
›  Pasy transportowe z napinaczem do mocowania dużych ładunków
›  Wakacje: Jazda z przyczepą kempingową technika i bezpieczeństwo!
›  Przyczepki samochodowe skrzyniowe lekkie Neptun N7-263 rt
›  Przyczepa motocyklowa Neptun Moto2 i Moto3 do transportu motorów
›  Wkrótce na drogi wyjadą pierwsze polskie elektryczne samochody dostawcze
›  Ekspert ICNIRP: Sieci 5G bez niekorzystnego wpływu na ludzkie zdrowie
›  Motocyklowy Zlot Gwiaździsty Częstochowa 2019 Jasna Góra
›  Badanie poziomu glukozy we krwi bez nakłuwania dzięki polskiej technologii
›  Przyczepą kempingową na Nordkapp: Atrakcje Szwecja i Norwegia
›  Pasy transportowe: Sposoby mocowania i zabezpieczenia ładunków w transporcie
›  Pierwsze rejestracje samochodów dostawczych styczeń 2019 w Polsce
›  Przyczepa Kempingowa: Wynajem łódzkie. Oferty na wakacje!
›  Serwis Klimatyzacja Samochodowa Łask TopAuto: Dojazd do klienta
›  Gdzie pojechać na narty do Austrii? Zimowy poradnik dla narciarzy!
›  Prestiżowe Grand Prix Monako Formuły 1: termin relacja tv program wyniki
›  Jak płacić niską składkę ubezpieczenia OC/AC/NNW samochodu?
PRZYCZEPY
Popularne przyczepy samochodowe Neptun 26/Sierpień/2019 (01:57) w serwisie PrzyczepyMarter.pl
Neptun Przyczepa Samochodowa N13-263 2 kps PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY NORDICA//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N13-263 2 kps [GN156]

  Cena brutto (z VAT) 6280.00 PLN
  1 produkt dostępny
Neptun Przyczepa Samochodowa N7-236 rt PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY RUSTIK//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N7-236 rt [GN099]

  Cena brutto (z VAT) 2580.00 PLN
  2 produkty dostępne
Neptun Przyczepa Motocyklowa N7-221 pm3 PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY MOTOCYKLOWE//SKLEP

Neptun Przyczepa Motocyklowa N7-221 pm3 [GN202]

  Cena brutto (z VAT) 2180.00 PLN
  1 produkt dostępny
Neptun Przyczepa Samochodowa N7-210 rt PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY RUSTIK//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N7-210 rt [GN213]

  Cena brutto (z VAT) 2480.00 PLN
  2 produkty dostępne
Neptun Przyczepa Samochodowa N7-263 rtr resor PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY RUSTIK//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N7-263 rtr resor [GN192]

  Cena brutto (z VAT) 3130.00 PLN
  2 produkty dostępne
Neptun Przyczepa Samochodowa N7-350 CT resor PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY PRO//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N7-350 CT resor [GN164]

  Cena brutto (z VAT) 4430.00 PLN
  1 produkt dostępny
Neptun Przyczepa Samochodowa N7-263 ptw PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY PRATIK//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N7-263 ptw [GN104]

  Cena brutto (z VAT) 2450.00 PLN
  Brak na stanie
Neptun Przyczepa Samochodowa N7-202 svw PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY PRATIK//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N7-202 svw [GN103]

  Cena brutto (z VAT) 1800.00 PLN
  Brak na stanie
Neptun Przyczepa Samochodowa N7-253 tw PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY TRAILWOOD//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N7-253 tw [GN115]

  Cena brutto (z VAT) 3200.00 PLN
  1 produkt dostępny
Neptun Przyczepa Samochodowa N7-202 ptr resor PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY PRATIK//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N7-202 ptr resor [GN166]

  Cena brutto (z VAT) 2500.00 PLN
  Brak na stanie
Formy dostawy Formy płatności Zwroty/Reklamacje Mój koszyk Moje zamówienia Pomoc
Przyczepy Auto Części Wydarzenia Biznes Prawo jazdy Sport Blog
Polityka prywatności Regulamin serwisu Mapa serwisu Kontakt
YouTube Facebook PrzyczepyMarter
© 2019 PrzyczepyMarter.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Sklep PrzyczepyMarter.pl
95-082 Przygoń, Łąkowa 3, gmina Dobroń, Łódzkie
Telefon: +48 696 426 746 • E-mail: blog@przyczepymarter.pl

Sklep motoryzacyjny PrzyczepyMarter jest autoryzowanym dystrybutorem i dealerem przyczep samochodowych marki Neptun, Sorelpol produkowanych przez firmę Sorelpol Sp. z o.o. z głównym biurem w Warszawie. W punkcie handlowym w centralnej części województwa łódzkiego znajduje się cała gama lekkich i ciężkich przyczepek samochodowych jednoosiowych oraz dwuosiowych, o bardzo zróżnicowanej charakterystyce przystosowanej do codziennej pracy z ciężkimi i wielkogabarytowymi towarami. Blog i jednocześnie sklep PrzyczepyMarter.pl został opracowany na potrzeby klientów poszukujących dobrej i taniej przyczepki samochodowej. Serwis internetowy o przyczepkach, samochodach i przyczepach kempingowych zawiera szeroki zakres praktycznych informacji publikowanych w różnych wiadomościach online.
Przyczepy Samochodowe →
PrzyczepyMart
er
Konto @  Sport ⚾ Menu ☈