MOTORYZACJA//PRZYCZEPYMARTER

Motocykle Harley - Davidson na targach Poznań Motory Show 2020

Marcin Jankowski  •  21/Luty/2020 (11:58), aktualizacja 21/Luty/2020 (12:49)
Od 1903 roku firma Harley-Davidson spełnia marzenia o osobistej wolności, oferując motocykle typu cruiser, motocykle turystyczne, motocykle typu custom, podróże i wydarzenia oraz szeroką gamę części i akcesoriów, gadżetów, a także odzież motocyklową i na co dzień. Targi motoryzacyjne w Poznaniu 2020 to pierwsza i zarazem jedyna szansa, aby zobaczyć na żywo wybrane motocykle Harley-Davidson - LiveWire, Pan America i Bronx - zanim pojawią się w salonach producenta.
PrzyczepyMarter.pl Motocykle Harley - Davidson na targach Poznań Motory Show 2020

Bronx i Pan America to nie wszystko. LiveWire również pojawi się na targach Poznań Motor Show 2020


Pierwszy, w pełni elektryczny model ze stajni Harley-Davidson to kolejny motocykl, jaki będzie można zobaczyć na stoisku marki podczas tegorocznej edycji targów motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020.

Jak przekonuje sam producent, model HD LiveWire jest ucieleśnieniem przyszłości marki Harley-Davidson. Elektryczny motocykl charakteryzuje nie tylko nowy rodzaj napędu, ale również imponujący design oraz funkcje łączności komórkowej. Dynamikę jazdy i niesamowitą zwrotność ma zapewnić nowe podwozie - nowoczesne przednie i tylne zawieszenie, które w połączeniu z lekką i wyjątkowo sztywną ramą zapewniają wyjątkowe właściwości jezdne.

Zupełnie nowe wrażenia z jazdy Harleya-Davidsona LiveWire! Z jednej strony łatwy w użyciu dla nowych motocyklistów, z drugiej dostarczający niesamowitych wrażeń bardziej doświadczonym miłośnikom jednośladów – taki właśnie jest motocykl Harley Davidson LiveWire. Motocykl stanowi idealne połączenie mocy, parametrów użytkowych i technologii.

Zamocowany w Harley Davidson LiveWire akumulator pozwala osiągnąć średni zasięg na poziomie 158 km (w testach miejskich uzyskano 235 km). Dzięki szybkiej ładowarce DC Fast Charge motocykl naładujemy od zera do stu procent w ciągu 60 minut. Nowy model Harley-Davidson rozpędza się od 0 do 100km/h w zaledwie trzy sekundy, a dzięki wykorzystaniu rozwiązania twist-and-go ma możliwość przyspieszania od razu po obróceniu manetki, bez konieczności używania sprzęgła i zmiany biegów. Prowadzenie i kontrolę ułatwi system Elektronicznego Sterowania Podwoziem, a oprócz tego na wybranych rynkach LiveWire zostanie wyposażony w funkcję H-D Connect, która zapewnia zdalną łączność między motocyklistą a motocyklem.

Celem pozycja lidera Harley Davidson. LiveWire jest częścią dużo większej strategii, zwanej jako Więcej Dróg do Harley-Davidson. Ma ona koncentrować się na opracowywaniu nowych produktów, poszerzaniu dostępu i wzmocnieniu sieci dealerskiej. Motocykl LiveWire ma pomóc nie tylko w zdobyciu pozycji lidera w dziedzinie wprowadzania napędów elektrycznych na światowym rynku motocyklowym, ale również pomóc w otwarciu nowych rynków i segmentów oraz budowaniu nowego pokolenia motocyklistów na całym świecie.

Nowe modele Harley-Davidson Pan America i Bronx zostaną po raz pierwszy zaprezentowane polskiej publiczności na Poznań Motor Show 2020


Motocykle Harley-Davidson Pan America i Bronx miały swoją premierę na targach EICMA w Mediolanie, gdzie przedstawiono również informacje o najnowszym silniku Harley-Davidson V-Twin - Revolution Max. To całkowicie nowy silnik w układzie V, zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson. Powstał w dwóch pojemnościach: 1250 cm3 i 975 cm3, które trafiły odpowiednio do modeli motocykli Pan America i Bronx. Nowe jednoślady trafią na rynek jesienią tego roku, jednak już za niespełna dwa miesiące uczestnicy targów Poznań Motor Show będą mogli zobaczyć je z bliska.

Kompan podróży i miejska maszyna... Model Harley Davidson Pan America to całkowicie nowy, motocykl turystyczny typu adventure - doskonale dobrana mieszanka dla miłośników zapachu ogniska, włóczęgi i nieutwardzonej nawierzchni pod kołami. Pan America jest jak dwukołowe narzędzie wielofunkcyjne o wielkiej wytrzymałości, zaprojektowane do odkrywania i podróży w nieznane. Nowy układ napędowy Revolution® Max jest również sercem całkowicie nowego modelu Bronx. Ta miejska maszyna wagi średniej charakteryzuje się zadziornością i osiągami oraz oferuje moment obrotowy, prowadzenie i technikę w nowoczesnym wydaniu.

Nowe serce motocykli Harley-Davidson. Oba motocykle napędzane są całkowicie nowymi, chłodzonymi cieczą silnikami Revolution Max. Silnik ten, stworzony do napędzania serii nowych modeli motocykli Harley-Davidson, został zaprojektowany tak, aby oferować elastyczne osiągi w szerokim zakresie mocy generowanej przy wysokich obrotach silnika. Dzięki zminimalizowanej masie i zmaksymalizowanej wydajności, silnik Revolution Max zapewnia wąski profil układu napędowego, który jest zintegrowany z motocyklem jako centralny element ramy, tak aby obniżyć środek ciężkości i poprawić prowadzenie. Ten lekki układ napędowy posiada wewnętrzne wałki wyrównoważające, które eliminują drgania silnika, zwiększając komfort jazdy wytrzymałość pojazdu. Silnik wygląda potężnie i ma wyraźnie zaznaczony profil, a do tego jego konstrukcja jest zarówno klasyczna jak i współczesna, mocna i elegancka - stanowiąc przykład kolejnego, dokonanego przez firmę Harley-Davidson doskonałego połączenia stylu i osiągów.

To nie wszystko, co przygotował Harley-Davidson! Ekspozycja znanego producenta motocykli nie ograniczy się wyłącznie do dwóch modeli. W najbliższym czasie zdradzimy kolejne szczegóły związane z obecnością Harley-Davidson na Poznań Motor Show 2020, dlatego zachęcamy do śledzenia naszej strony WWW oraz profili w mediach społecznościowych.

Planujesz odwiedzić Poznań Motor Show 2020 w Poznaniu? Sprawdź szczegóły wydarzenia na naszej stronie PrzyczepyMarter w artykule Targi motoryzacyjne Poznań Motor Show 2020 i elektromobilność. Poznań Motor Show 2020 w Poznaniu największe tego typu wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej. Podczas czterodniowego eventu prezentowanych jest ponad 1000 pojazdów czołowych marek motoryzacyjnych. Poznań Motor Show to także największa w Polsce platforma poświęcona elektromobilności. To tu spotykają się przedstawiciele biznesu, administracji publicznej i świata nauki aby wspólnie porozmawiać na temat przyszłości przemysłu motoryzacyjnego.

Jak przygotować motocykl do dłuższej podróży?


Kilka moich spostrzeżeń dotyczących przygotowania motocykla do dłuższej podróży, np. na wakacje na południe Europy, niż tylko do szybkiego wypadu za miasto lub pokręcenie się po okolicy. Część z tych uwag może się przydać również w codziennej eksploatacji motocykla.

Sezon wakacyjny w pełni. Wszyscy chcemy bezpiecznie dojechać do celu naszej podróży. Zakładamy zazwyczaj, że jesteśmy tymi, którym nic się nie przytrafi na drodze. Niemniej jednak licho nie śpi i czasem nasz motocykl potrafi odmówić posłuszeństwa w najmniej odpowiednim momencie. Aby temu zapobiec (a przynajmniej zminimalizować ryzyko wystąpienia awarii) warto przed wyjazdem sprawdzić najważniejsze elementy motocykla i zabrać ze sobą kilka drobiazgów na tzw. wszelki wypadek.

Na zewnątrz czyli co widać gołym okiem Najłatwiej i najszybciej można sprawdzić stan opon. Według polskiego prawa minimalna głębokość bieżnika to 1,5 mm. Wartość tą należy uznać za absolutnie graniczną jadąc dalej lepiej mieć świadomość że opony mają jeszcze sporo mięsa i nie grozi nam zatrzymanie dowodu rejestracyjnego albo co gorsza wypadek w deszczowy dzień, bo opona nie dała rady odprowadzić całej wody na boki. Kolejna sprawa z ogumieniem to jego wiek. Motocyklowe opony niezbyt ładnie się starzeją, generalnie opona starsza niż 3-4 lata (zależy od zastosowanych mieszanek i ewentualnie sposobu jej przechowywania) nadaje się do recyklingu bądź efektownego spalenia. Bezpiecznie na czymś takim raczej nie da się poruszać. Wizualnie opona może być jeszcze całkiem ok. Niestety procesy chemiczne zachodzące wewnątrz powodują utlenianie i zmianę właściwości takiej opony. Mówiąc krótko jeśli chcesz się czuć bezpiecznie to na oponach oszczędzaj mądrze.

Skoro jesteśmy już przy kołach to przed wyjazdem trzeba sprawdzić grubość tarcz i okładzin klocków hamulcowych. Im większe obciążenie i dłuższa trasa tym większy powinny mieć zapas. Pamiętajmy, że podczas jazdy z większym obciążeniem te elementy zużywają się szybciej niż w czasie jazdy solo. Brzmi jak truizm ale po co przerywać podróż z konieczności? Wszystkie mechanizmy powinny pracować lekko i bez zbędnych oporów. Płyn hamulcowy w układzie trzeba zmieniać co 2 lata. BEZWZGLĘDNIE. Płyn doskonale chłonie wodę z otoczenia i po pewnym czasie jego odporność na zagotowanie drastycznie spada, zmniejsza się też wydajność hamowania. Właściwie to nie ma nad czym się tutaj rozwodzić.

Łańcuch i zębatki czyli najsłabsze ogniwo. Wracając jeszcze na chwilę w rejon asfaltu trzeba sprawdzić stan zębatek i łańcucha napędowego. Im dłuższa trasa tym większa szansa, że w jej trakcie będziemy musieli wymieniać kompletny układ. Niestety łańcuch nie rozciąga się w sposób przewidywalny i regularny. Ostatni etap rozciągania łańcucha przebiega zdecydowanie szybciej niż na początku. Dlatego warto pomyśleć o jego wymianie wcześniej. Oczywiście wymieniamy komplet z zębatkami. Nawet jeżeli wyglądają znośnie to stare zębatki przyczynią się do wcześniejszego zużycia nowego łańcucha. Podczas oględzin warto zwrócić uwagę na to czy zęby na zębatkach nie są zbyt cienkie albo się nachylają takie wady kwalifikują zestaw napędowy do natychmiastowej wymiany.

Silnik, skrzynia i inne wnętrzności. Serce motocykla należało sprawdzić jeszcze wiosną, jeśli jednak z jakiegoś powodu nie mamy tego za sobą to przed wyjazdem należy sprawdzić i wymienić olej z filtrem sprawy te reguluje dokładniej serwisówka motocykla. Jeżeli w trakcie podróży wypada jakaś czynność przewidziana przez producenta to najlepiej będzie ją wykonać przed ruszeniem w trasę. Jeżeli dopiero kupiliśmy swój motocykl to nie wybierałbym się na długie wypady nie każdy sprzedawca jest uczciwy i wymienia co należy zrobić a co zostało zrobione w motocyklu przed sprzedażą. Lepiej w takim przypadku najlepiej zrobić duży przegląd motocykla i wymienić/skontrolować wszystkie podstawowe elementy silnika tzn. olej, filtr, płyn chłodniczy, hamulcowy, świece, zrobić regulację , czyszczenie i synchronizację gaźników, regulację luzów zaworów.

Zawieszenie czyli solidne podstawy. W zawieszeniu sprawdzamy czy nie ma wycieków z lag i amortyzatorów, stan śrub mocujących i dokonujemy ewentualnej wymiany uszczelniaczy i oleju wewnątrz lag. Mimo, że na co dzień nie zwracamy na to szczególnej uwagi to jadąc w dłuższą trasę musimy pamiętać o zwiększonym obciążeniu maszyny. Dobijające zawieszenie na wybojach potrafi mocno zdenerwować. Sprawdzamy czy nie ma luzów na łożyskach wahaczy, główki ramy oraz łożyska kół. Nawet niewielki luz i rdza kwalifikują je do wymiany.

Elektryka. Na koniec sprawdzamy elektrykę czyli stan połączeń elektrycznych, bezpieczników itp. W razie potrzeby poprawiamy je i smarujemy środkiem, który utrudnia wnikanie wilgoci w połączenia. Warto również sprawdzić stan naładowania akumulatora i jego pojemność. Kiedy jest ciepło i sucho nie ma zwykle żadnych problemów jednak wilgoć i niższa temperatura potrafią czasem spłatać małego figla. Szczególnie gdy wybieramy się w kierunku północnym i Bałtyk nie jest dla nas celem tylko przeszkodą.

Co warto zabrać ze sobą w podróż motocyklem? Przed samym wyjazdem warto zabrać klika drobiazgów, które mogą okazać się niezbędne tzn. komplet żarówek (takich jakie są zamontowane w naszym motocyklu), komplet zapasowych bezpieczników, klucz do naciągania łańcucha, smar do łańcucha (chyba że mamy automat to wtedy uzupełniamy olej i zabieramy jego zapas) i w zależności od posiadanych zdolności mechanicznych klucz do świec, śrubokręt, izolacja i nieco izolowanego kabla. Oczywiście pozytywne nastawienie i dobry humor są nieodzowne. Na wszelki wypadek możemy sobie spisać kilka numerów telefonów do serwisów motocyklowych w okolicy i na trasie jaką będziemy się przemieszczać.

Jak poprawić bezpieczeństwo podczas jazdy motocyklem?


Statystyki Komendy Głównej Policji są alarmujące! W wypadkach drogowych zostało rannych ponad 2000 motocyklistów, a 249 zostało zabitych. Szczególnie niebezpieczne okazały się miesiące letnie, zwłaszcza dla młodych amatorów tych pojazdów, poniżej 24 roku życia, z małym doświadczeniem w kierowaniu.

Więcej niż połowa wszystkich wypadków z udziałem motocykli wydarzyła się z winy kierowcy samochodu. Najczęściej z powodu zajechania drogi motocykliście, który zazwyczaj nie zdążył wyhamować, bo jechał zdecydowanie za szybko. Inne typowe „grzechy” motocyklistów to niedostosowanie prędkości do warunków na drodze, nieprawidłowe wyprzedzanie i brak zachowania odpowiedniej odległości pomiędzy pojazdami. Zdarzało się też wymuszanie pierwszeństwa.

Kierowcę samochodu w razie kolizji chroni blacha pojazdu. Motocyklista nie jest w żaden sposób zabezpieczony, a przy tym – rozwija na drodze nawet prędkość większą niż auto. W rezultacie, wypadek często kończy się dla niego ciężkimi obrażeniami, albo śmiercią. Niebezpieczna jest też wywrotka przy dużej prędkości, np. z powodu dziury w jezdni, rozsypanego piasku czy deszczu, a także niewłaściwie wykonanego skrętu.

Dlatego podstawowym obowiązkiem każdego motocyklisty jest zadbanie o własne bezpieczeństwo. Przede wszystkim, musi zaopatrzyć się w solidny, atestowany kask, zgodnie z polskimi przepisami - wymagany dla kierowcy i dla pasażera. Naprawdę, nie warto oszczędzać na tym elemencie, gdyż może uratować życie. Kask musi mieć właściwy rozmiar i najlepiej, by chronił całą twarz. Istotne znaczenie ma także właściwy ubiór z ochraniaczami praktycznie dla każdej części ciała, czyli tzw. protektorami chroniącymi skórę w zetknięciu z asfaltem. Kombinezon skórzany wykazuje dużą odporność na ścieranie, ale odzież z włókien sztucznych typu gore tex czy sympatex jest lżejsza, przewiewna, a przy tym nieprzemakalna oraz zatrzymująca ciepło przy ciele. Do tego, koniecznie trzeba nabyć rękawice ze wzmocnieniami i wysokie buty.

Warto też zadbać o zabezpieczenia motocykla. Specjalne osłony rurowe pomogą uchronić maszynę przed zepsuciem podczas upadku. Stelaże mają różną wielkość, chronią elementy mechaniczne motocykla, tworząc rodzaj dodatkowej obudowy. Najbardziej popularne z tych osłon – gmole, są używane jako zabezpieczenie silnika. Natomiast crash pady (ślizgacze) przeciwdziałają wygięciu i pęknięciu ramy podczas upadków maszyny na bok. Te niewielkie, owalne części, zginając się, przejmują ciężar uderzenia o podłoże. Ślizgacze o kształcie przypominającym grzybki, montowane na koła, pomagają osłaniać hamulce.

Aby lepiej chronić ręce motocyklisty, polecamy zainstalowanie handbarów nad uchwytami kierownicy oraz deflektory lub owiewki do zabezpieczenia nóg.

Coraz częściej w przedniej części motocykli montowane są poduszki powietrzne, działające podczas wypadku na tej samej zasadzie jak w autach. Jednak te poduszki przydają się tylko przy prostopadłych zderzeniach, chronią wyłącznie przed uderzeniem z przodu i tylko wtedy, gdy siedzi się na siodełku. Rozwiązaniem problemu obrażeń motocyklisty po wypadnięciu z pojazdu na jezdnię ma być kurtka powietrzna airbag z nabojem gazowym nadmuchującym odzież w ciągu pół sekundy od zderzenia. Ciekawy pomysłem na zabezpieczenie przed obrażeniami kręgów szyjnych i tylnej części kręgosłupa jest poduszka powietrzna w kasku, uruchamiana za pomocą specjalnych czujników.

Mimo wciąż udoskonalanych zabezpieczeń, nikt nie jest w stanie zupełnie wyeliminować niebezpieczeństw związanych z jazdą motocyklem. Wiele zależy od rozsądku i refleksu kierowcy w przewidywaniu zachowań innych uczestników ruchu, jednak nie zawsze da się uniknąć zderzenia czy upadku. Dlatego warto zwiększyć swoje bezpieczeństwo poprzez właściwy ubiór, kask, czy osłony pojazdu.

1

Harley Davidson Bronx na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020

Harley Davidson Bronx na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020© Harley-Davidson materiały prasowePrezentacja motocykla Harley Davidson na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020

Grupa MTP to lider wśród organizatorów imprez wystawienniczych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, który poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi, organizuje kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym megaeventy, przyciągające ponad milion gości z całego świata.
2

Harley Davidson Bronx na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020

Harley Davidson Bronx na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020© Harley-Davidson materiały prasowePrezentacja motocykla Harley Davidson na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020 Grupa MTP to lider wśród organizatorów imprez wystawienniczych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, który poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi, organizuje kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym megaeventy, przyciągające ponad milion gości z całego świata.
3

Harley Davidson PanAmerica na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020

Harley Davidson PanAmerica na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020© Harley-Davidson materiały prasowePrezentacja motocykla Harley Davidson PanAmerica na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020 Grupa MTP to lider wśród organizatorów imprez wystawienniczych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, który poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi, organizuje kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym megaeventy, przyciągające ponad milion gości z całego świata.
4

Harley Davidson PanAmerica na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020

Harley Davidson PanAmerica na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020© Harley-Davidson materiały prasowePrezentacja motocykla Harley Davidson PanAmerica na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020 Grupa MTP to lider wśród organizatorów imprez wystawienniczych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, który poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi, organizuje kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym megaeventy, przyciągające ponad milion gości z całego świata.
5

Harley Davidson LiveWire na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020

Harley Davidson LiveWire na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020© Harley-Davidson materiały prasowePrezentacja motocykla elektrycznego Harley Davidson LiveWire na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020 Grupa MTP to lider wśród organizatorów imprez wystawienniczych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, który poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi, organizuje kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym megaeventy, przyciągające ponad milion gości z całego świata.
6

Harley Davidson LiveWire na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020

Harley Davidson LiveWire na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020© Harley-Davidson materiały prasowePrezentacja motocykla elektrycznego Harley Davidson LiveWire na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2020 Grupa MTP to lider wśród organizatorów imprez wystawienniczych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, który poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi, organizuje kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym megaeventy, przyciągające ponad milion gości z całego świata.
SAMOCHODY
Przeglądaj naszą bazę samochodów osobowych online. Sprawdź charakterystykę dowolnego pojazdu i kup dla siebie najatrakcyjniejszą ofertę ubezpieczenia OC i AutoCasco przez internet, oszczędzając pieniądze!
TAGI
Blog Biznes Przyczepy hd harley davidson motocykle motoryzacja poznań polska targi bezpieczeństwo podróże turystyka hd harley davidson modele harley davidson olx harley davidson 125 harley davidson street 750 harley davidson używane harley davidson chopper harley davidson allegro harley davidson sportster harley davidson poznań klub harley poznań używane harley katowice harley davidson używane harley davidson ubrania harley davidson praca harley davidson akcesoria restauracja harley davidson poznań
OPINIE
PrzyczepyMarter.pl @przyczepymarter @przyczepymarter

Odp: Motocykle Harley - Davidson na targach Poznań Motory Show 2020

Artykuł będzie aktualizowany o wydarzeniach motocyklowych z Poanań Motor Show 2020 w najbliższym czasie!
Napisz opinię do artykułu tylko jako zalogowany użytkownik!
Wcześniej możesz Założyć konto i Zalogować się
POPULARNE
›  Przyczepa samochodowa resorowana z amortyzatorem czy osi skrętnej?
›  Zlot motocyklowy Gwiaździsty Częstochowa 2020: termin i program
›  Jak zarejestrować przyczepę samochodową i tanio ubezpieczyć?
›  Gdzie kupić viaTOLL do przyczep samochodowych i kempingowych?
›  Czym odtworzyć plik filmowy DAV? Jak przerobić konwerter na AVI?
›  Jarmark Łaski 2020 Program Dni Łasku i Kto Wystąpi na Scenie?
›  VI Krajowe Święto Truskawki Buczek 2020: kto wystąpi, program!
›  Czy można ciągnąć przyczepę dwuosiową na kat. B prawa jazdy?
›  Zasady Poruszania się z przyczepą samochodową po drogach publicznych
›  Przyczepy Niewiadów: Kultowa przyczepa kempingowa z Polski
›  Łask wiadomości lokalne onlej budżet kredyty gotówkowe i pożyczki
›  Przyczepa kempingowa Adria Astella: nowa luksusowa linia sezon 2020
›  Tema: Przyczepy Samochodowe ze Świdnika i Wasze Opinie o Modelach
›  Urodziny Łodzi 2020: Program koncerty i rozrywka na Dni Łodzi
›  Lidl w Łasku: Kiedy otwarcie sklepu spożywczego w Vendo Park?
›  [DEPESZA] Pracownicy kolejnych branż obawiają się o swoje miejsca pracy
›  Przyczepy do samochodów osobowych: gdzie kupić i jak konserwować?
›  Przyczepy podłodziowe Neptun do transportu łodzi i skuterów wodnych
›  Ruch lotniczy w Polsce spadł o prawie 90 proc. Przed końcem maja większość przewoźników na świecie może ogłosić bankructwo
›  Galeriom handlowym grożą gigantyczne straty
›  Piknik Lotniczy w Łasku 2020: Dzień Otwarty i Święto 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego
›  Podpis elektroniczny usprawni pracę firm oraz podmiotów administracji publicznej
›  Zachodnia obwodnica Łodzi S-14: przebieg i realizacja ekspresówki
›  Polskie fintechy z rozwiązaniami na światowym poziomie
›  Dni Pabianic 2020 i Dni Powiatu Pabianickiego 2020 info dnia
›  Wypadek Łask policja z ostatniej chwili: wiadomości dnia onlej
›   Holowanie przyczepki samochodowej 2020: Prawo jazdy B, B96, B+E
›  Wypożyczalnia Sklep Przyczep Samochodowych do 750 KG w Łasku
›  Gdzie na wakacje w 2020 roku kamperem lub przyczepą kempingową?
›  Dni Bełchatowa 2020, MCK PGE Giganci Mocy i Dzień Energetyka 2020
›  Rozszerzona rzeczywistość rozwiązaniem dla e-sklepów nie tylko na czas pandemii
›  Polska branża PR sama wyznaczyła dla siebie standardy i normy etyczne
›  Motocykle Harley - Davidson na targach Poznań Motory Show 2020
›  Przyczepa motocyklowa Neptun Moto2 i Moto3 do transportu motorów
›  W najbliższych dniach przedsiębiorcy będą decydować o utrzymaniu lub cięciu etatów
›  Trwają prace nad reformą prawa koncernowego
›  Ważna zmiana dla małych i średnich firm
›  Ponad 50% firm szkoleniowych traci wszystkie dochody
›  W czasie pandemii co trzeci Polak zwiększył liczbę płatności online
›  Tylko 30% zmian wdrażanych przez firmy kończy się sukcesem
›  Jaka przyczepa na budowę? Prace budowlane dla początkujących
›  Targi motoryzacyjne Poznań Motor Show 2020 i elektromobilność
›  Polacy wciąż niewiele wiedzą o stanie środowiska
›  [DEPESZA] Zdalne lekcje są dla nauczycieli testem cyfrowych kompetencji
›  Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość to przyszłość branży PR
›  Hamulec najazdowy AL-KO w nowych przyczepach samochodowych Neptun
›  Przyczepa platforma niskopodwoziowa pod ule quady mini samochody
›  Andora - maleńkie państwo między Francją a Hiszpanią
›  Dni Sieradza 2020 kiedy: Program i plakat z koncertami wydarzenia
›  Turystyczne targi caravaningowe Camper Caravan Show Warszawa 2020
ŁódźŁaskZduńska WolaZelów Widawa SzadekSieradzPiotrków TrybunalskiTomaszów Mazowiecki

PabianiceBiałystok Bydgoszcz Gdańsk Gorzów Wielkopolski Katowice Kielce Kraków Lublin Olsztyn

Opole Poznań Rzeszów Szczecin Toruń Warszawa Wrocław Zielona Góra

Przyczepy Ranking przyczep Ubezpieczenia OC/AC Wydarzenia Prawo jazdy Sklep budowlany Samochody Blog

Polityka prywatności Regulamin serwisu Mapa serwisu Kontakt

YouTube Facebook UniMarter

© 2020 PrzyczepyMarter.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone!

Sklep PrzyczepyMarter.pl
95-082 Przygoń, Łąkowa 3, gmina Dobroń, Łódzkie
Telefon: +48 696 426 746  •  E-mail: blog@przyczepymarter.pl
PrzyczepyMart
er
Konto @  Menu ☈