PRZYCZEPYMARTER//BLOG

Gdzie reklamować swoje zloty motocyklowe w Polsce?

Marcin Jankowski  •  10/Luty/2019 (22:18)
Jeśli jesteś organizatorem zlotu motocyklowego w Polsce i szukasz otwartego kalendarza imprez motocyklowych, zachęcam Cię do dodawania własnych wydarzeń na stronie PrzyczepyMarter.pl Na stronie utworzony został dział Wydarzenia motoryzacyjne, gdzie każdy użytkownik po założeniu konta, może dodać opis zlotu motocyklowego. Po utworzeniu wydarzenia, jego administrator może dodawać także wpisy do relacji z danego zlotu motocyklowego. Dodatkowo każde wydarzenie promowane jest na wielu podstronach tematycznych, podzielonych według miejscowości z całej Polski. W sezonie motocyklowym serwis motoryzacyjny PrzyczepyMarter odwiedzany jest przez setki użytkowników zainteresowanych wspólnymi spotkaniami na zlotach motocyklowych w Polsce!
PrzyczepyMarter.pl Gdzie reklamować swoje zloty motocyklowe w Polsce?

Dlaczego warto dodać zlot motocyklowy na stronie PrzyczepyMarter.pl?


Mimo tego, że przeważającą tematyką serwisu są przyczepy samochodowe to postanowiłem przygotować kalendarz imprez motoryzacyjnych, który będzie współtworzony przez samych użytkowników. Nie da się ukryć, że najpopularniejszą kategorią wydarzeń są zloty motocyklowe, które w okresie letnim cieszą się bardzo dużą popularnością. Jako osoba współorganizująca dowolny zlot motocyklowy w Polsce nie strać tej szansy i pozwól go odkryć innym motocyklistom i fanom dwóch kółek.
1. Wybierz nową przyczepę
2. Kup przyczepę samochodową
3. Oszczędź nawet 500 zł!
Katalog Przyczep →

W celu dodania własnego wydarzenia wystarczy założyć konto, a następnie zalogować się na stronie PrzyczepyMarter.pl Po zalogowaniu zostaniesz przeniesiony do panelu z poziomu którego będziesz zarządzał swoim wydarzeniem np.: zlotem motocyklowym. Wpierw jednak musisz Dodać wydarzenie. Zajmie Ci to kilka minut. Za wczasu przygotuj sobie zdjęcia promujące wydarzenie, plakat i krótki opis, który szczegółowo omówi co będzie się działo na Twoim zlocie motocyklowym. Po dodaniu wydarzenia na podstronie Twoje konto będziesz mógł przejść do zakładki Zarządzaj wydarzeniem gdzie dodasz wpisy z relacją live ze zlotu.

Kalendarz imprez motocyklowych dodatkowo promowany jest na wielu podstronach serwisu motoryzacyjnego PrzyczepyMarter. Dodam, że podstrony dotyczące zlotów motocyklowych zajmują bardzo wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania Google. W wielu przypadkach są to pierwsze miejsca co skutkuje tym, że na stronę internetową trafiają każdego dnia nowi motocykliści poszukujący interesujących wydarzeń i tym samym zlotów motocyklowych.

Cechy charakterystyczne kultowego motocykla WSK 125


Motor WSK 125 to w pewnych kręgach kultowy sprzęt. Nie zasługuje na ten status ani poprzez bezawaryjność (jak motocykle japońskie), ani przez niepowtarzalny wygląd czy głos silnika. WSK zdobyła popularność tak, jak mówi popularne przysłowie: "jak się nie ma co się lubi...". W dalszym ciągu można kupić go za niewielkie pieniądze. Po pierwsze, należy mu się szacunek chociażby z uwagi na to, że to ostatni polski motocykl. Mimo tego, że wiele osób narzeka na awaryjność silnika, sprzęt pozostaje sprawny mimo upływu ponad 25 lat od zakończenia produkcji. Zastanawiam się, który z współczesnych motocykli będzie jeździć po takim czasie. Największą wadą motoru jest dwusuwowy silnik o niskiej mocy. Nie pozwala na szaleństwa – można jechać około 80 kilometrów na godzinę (z górki, przy sprzyjającym wietrze). Podobny wynik osiągniemy zwykłym skuterem, a porównanie jej ze współczesnymi motorami 125 cm to nierówna walka.

Każdy, kto posiadał model WSK 125, przyzna, że częściej się go naprawia, niż jeździ. Awarii ulegają różne układy (biegi, sprzęgło, świeca zapłonowa), jednak naprawa nie jest trudna i zwykle użytkownik może poradzić sobie we własnym zakresie. Części są niskiej trwałości i konieczne jest ciągłe kontrolowanie stanu silnika. Na szczęście na portalach aukcyjnych można znaleźć mnóstwo części zamiennych. WSK 3 (popularnie zwana trójką) to często pierwszy motor dla młodego chłopaka. Wiele osób zwiększa jej osiągi poprzez wymianę części lub przerobienie na crossa, lub ścigacza. Chwalona jest jedynie za tolerancję w zakresie oleju, który musi być dolewany do paliwa. W tej kwestii zniesie wiele. Można ją znaleźć w tysiącach garaży w całej Polsce. Często wykorzystywana jest jedynie do jazdy po bezdrożach, zwłaszcza przez osoby, które nie mają prawa jazdy na motor. Niektórzy starsi panowie używają tego motoru jako pojazdu, którym jeździ się w weekendy na ryby. Trudno porównywać ją do nowych motorów lub skuterów, ale z pewnością nie był to nigdy motor, który budził pożądanie. W stosunku do tego modelu pasuje bardziej stwierdzenie, że "łezka się w oku kręci".

Polski motocykl Podkowa 98


Motocykle Podkowa 98 rozpoczęto produkować seryjnie na początku 1939 roku. Był to motocykl charakteryzujący się lekką konstrukcją wzorowaną na angielskich motocyklach tej samej klasy. Jego napęd oparto na silnikach dwusuwowych angielskiej marki Viliers z fabryki w Wolverhampton. Podwozie motocykla zaprojektowano tak aby można było w przyszłości zamontować w nim silnik o pojemności 150 cm3. Dało to motocyklowi wytrzymałą ramę, tym samym osiągał on bardzo dobre wyniki w różnych zmaganiach sportowych. Wiosną 1939 roku 5 sztuk tych motocykli przekazano Warszawskiej Brygadzie Obrony Narodowej. W czasie zbliżającego się zagrożenia władze Zakładów Przemysłowych "Podkowa" S.A. z Poniatowa koło Legionowa przekazały kolejne motocykle oddziałom walczącym w obronie Warszawy. Przeznaczeniem tych motorów były funkcje łącznikowe.

Dane techniczne motocykla Podkowa 98:
Lekki motocykl turystyczny. Rama zamknięta, rurowa.
Silnik: Viliers dwusuwowy, 1-cylindorwy, o pojemności skokowej 98 cm3. Moc maksymalna 3 KM przy 3000 obr/min.
Ogumienie: polska opona Stomil
Masa własna: 98 kg
Prędkość maksymalna: 65 km/h
Zużycie paliwa: 1,8 l/100 km

Harley-Davidson firma motocyklowa z zasadami


Harley Dawidson to jedna z najpopularniejszych firm produkujących motocykle. Każdy ciężki, hałaśliwy motocykl pojawiający się na drodze jest nazywany tym mianem, nawet jeśli wyprodukowała go inna firma. Takich stereotypów dotyczących motocykli Harley Dawidson jest więcej. Początki marki – kim byli pierwsi harleyowcy? Pierwsze motory tej marki powstały na początku dwudziestego wieku. Po kilku latach powstała fabryka produkująca motory w sposób masowy. Z uwagi na sukces odniesiony w prestiżowych wyścigach Catskil Mountains, firma stała się sławna. Lata do pierwszej wojny światowej to szybki rozwój techniczny motocykli.

Nowoczesne jak na tamte czasy rozwiązania sprawiły, że motor był często używany przez żołnierzy amerykańskich podczas pierwszej wojny światowej. W roku 1940 firma pokonała innego producenta motocykli – Indian, w przetargu na motocykl wojskowy. Po specjalnych modyfikacjach motory okazały się niezawodnym pojazdem, na którym wzorowali się inni producenci motorów. Z drugiej strony Harley Dawidson czerpał inspirację z modeli BMW. Kilka tysięcy sztuk motorów zostało sprzedanych do ZSRR. Motor stał się popularny po wojnie, gdyż używane egzemplarze można było odkupić od armii za grosze.

Gangi i filmy. Po skończeniu wojny zapotrzebowanie na nowe motocykle ciągle się zwiększało. Firma po upadku konkurencji stała się monopolistą, jeśli chodzi o ciężkie motory. W latach powojennych motory zaczęły być kojarzone z gangsterami, handlem narkotykami i bójkami na noże. "Zwykli" motocykliści wybierali częściej motory Hondy, a krótkowzroczna polityka firmy doprowadziła ją na skraj bankructwa. Jedno można przyznać – Harley nigdy nie próbował się zmienić i nie przystał na produkcję lżejszych maszyn. Kojarzony jest z wolnością i ostrą muzyką.

Zmiany wizerunku firmy. W latach osiemdziesiątych firma zaczęła się zmieniać, co wyprowadziło ją z kryzysów. Zmienili się także harleyowcy. Spoważnieli, założyli rodziny. Najczęściej na takim motorze możemy zobaczyć biznesmenów w średnim wieku. Nie zmienia to faktu, że pojawienie się na ulicy Harleya przyciąga uwagę i budzi zazdrość.

Motocykle Simson - Bracia Simson znani i szanowani


Bracia Simson – w 1856 roku zaczęli produkcję broni i luf. Dostarczali ją dla niemieckiego wojska. Jak to się stało, że w Polsce ich nazwisko kojarzymy z zupełnie inną dziedziną? Bracia Simson wystartowali z produkują broni i stopniowo rozszerzali swą działalność. W czasach III Rzeszy rodzeństwo zostało zmuszone do emigracji, a firmę przejęło państwo. W tym czasie powstał pierwszy motocykl BSW 98. Po zakończeniu II Wojny Światowej firmę przejął Związek Radziecki i początkowo produkcja była przeznaczona na rynek ZSRR. Produkowano głównie: broń, rowery i wózki dziecięce.

W końcu w 1964 roku rozpoczęto produkcję serii ptaków. To seria czterech Simsonów nazwana potocznie serią ptaków. Ponieważ każde z czterech modeli miało nazwę szczególnego ptaka, którego najbardziej przypominało. W 1970 roku zakład liczył 14 tys. pracowników. 5lat później stworzono Simsona S50, którego produkowano rocznie 150tys. egzemplarzy. Następnie wprowadzono model S51, jednak zastąpiły go skutery SR50 i SR80, których produkcja przebiła liczebnie Simsona S50, o 45tys. sztuk więcej w stosunku roku. Popularność w Polsce zdobyły modele Simson S51 oraz skuter Simson SR50. Do dziś Simsony, choć nie należą do najmłodszych pojazdów, wciąż cieszą się uznaniem, ze względu na dużą bezawaryjność, ale także łatwy dostęp do części zamiennych, jak również prostotę naprawy.

Jak to w życiu bywa nic nie może być idealnie. W 1991 roku sprzedano jedynie 5 tys. pojazdów. Fabryka była zmuszona do redukcji zatrudnienia. Rok później konieczne było zmniejszenie mocy pojazdów według nowych przepisów prawnych. Spadało zainteresowanie na pojazdy o niższych pojemnościach. Aż w 2002 roku firma zakończyła produkcję, by w 2003r. ogłosić swą upadłość. Firmę przejęło MZA Meyer Zweiradtechnik Ahnatal GmbH i w 2009r. wznowiło produkcję silników. Simsony cieszą się uznaniem u osób starszych, nie naciskających na prędkość i szaleństwo. Ale i u młodych zdobywają wyrazy szacunku i zazdrości. Bo czymże piękniejszym jest w latach szczeniackich wjechać na "dzielnicę" Simsonem wśród znajomych na "pierdzących" motorynkach. Firma ta miała wiele oblicz. Produkcja broni, rowerów, motorowerów, motocykli, wózków dziecięcych. Zaskakiwała na każdym kroku. Ewenementem był jednak rok 1907. Właśnie wtedy firma Simson wyprodukowała samochód Supra- sportowe auto o szalonych osiągach, w zależności od modelu- 140 i 160 km/h. Piękny model do dziś budzący zachwyt.

MotoGP - najbardziej prestiżowe wyścigi motocyklowe


Motocyklowe Mistrzostwa Świata - MotoGP to najbardziej prestiżowe wyścigi motocyklowe porównywane do samochodowych wyścigów F1. Po raz pierwszy zostały rozegrane w 1949 roku i organizowane są przez Międzynarodową Federację Motocyklową (FIM). Pierwszym mistrzem świata w najwyższej klasie był Leslie Graham pochodzący z Wielkiej Brytanii. Mistrzostwa obecnie składają się z 18 wyścigów tzw. Grand Prix, odbywających się na kontynentach: europejskim, amerykańskim, azjatyckim oraz w Australii. Zawodnik, który zdobędzie najwięcej punktów podczas wszystkich wyścigów zdobywa mistrzostwo świata.

Podobnie jak Formuła 1, "Królewska klasa" jest poligonem do testowania najnowszych technologii z dziedziny konstrukcji motocykli i ich opon. Motocykle te mają masę od 135 do 165 kg (w zależności od liczby cylindrów), silniki benzynowe o pojemności do 800 cm³, osiągające moc do ok. 240 KM i prędkości do 340 km/h. W sezonie 2009 Dani Pedrosa na torze w Mugello osiągnął prędkość 349 km/h. Hałas o natężeniu 130 decybeli, jaki wytwarzają, zmusza kierowców do używania stopperów. Obecnie w MotoGP mamy czterech producentów: Yamaha, Honda, Ducati oraz Suzuki. Od sezonu 2012 pojemność motocykli w klasie MotoGP wynosi 1000 cm³.

Jakie motocykle jeżdżą po naszych drogach?


W wielkim skrócie chciałbym przedstawić najciekawsze motocykle polskiej produkcji oraz światowych producentów. Na początku XX wieku rozwój motocykli tak szybko poszedł do przodu, że w ciągu kilku lat powstało kilku znaczących graczy na rynku a ich bezpieczeństwo i wygoda pozwoliły zdobyć popularność wśród użytkowników dróg.

Z polskich motocykli należy wymienić na pewno motor: Sokół i Junak, które już wcześniej opisaliśmy. W najbliższym czasie opiszemy takie motocykle jak Lech, WFM, SHL czy WSK. WFM - Warszawska Fabryka Motocykli - był prostą i popularną konstrukcją. Była to raczej konstrukcja do jazd na niedalekie trasy ze względu na słabą konstrukcję silnika, która nie nadawała się do jazd turystycznych. Pierwsze modele motocykla SHL wyprodukowano jeszcze w 1938 roku a ostatni w 1970 roku. Polski motocykl WSK - Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego - początkowo był produkowany jako model WFM M06 jednak wprowadzone zmiany w motocyklu pozwoliły WSK konkurować z największym producentem motocykli.

Na świecie jest bardzo wiele marek motocykli mniej lub bardziej znanych. Nie sposób ich wszystkich od razu wymienić. W najbliższym czasie postaram się przygotować wizytówkę każdego producenta. Zagraniczne marki, o których wszyscy na pewno słyszeli: Aprilia, Benelli, Bimota, Boss Hoss, BMW, Buell, Bultaco, Cagiva, Derbi, Dodge, Ducati, Gas Gas, Gilera, Harley-Davidson, Honda, Husaberg, Husqvarna, Indian, Jawa, Kawasaki, KTM, Laverda, Malaguti, MBK, Moto Guzzi, Moto Morini, Moto TM, MTT, Münch, MV Agusta, MZ, Norton, Pannonia, Praga, Peugeot, Rieju, Sachs, Suzuki, Triumph, Yamaha, Simson. Amerykański producent motocykli Indian był pierwszym producentem na rynku amerykańskim.

Budowa motocykla - silniki czterosuwowe. Mimo upływu lat budowa motocykla jest niezmienna. Obecne motory zasadniczo nie różnią się swoją konstrukcją od tych, które powstawały na początku XX wieku. Każdy motocykl składa się z ramy, silnika, dwóch kół oraz widelca teleskopowego. Jest to pierwszy artykuł z serii opisującej budowę jednośladu w naszym serwisie. Zasada działania silnika czterosuwowego nie zmieniła się od jego powstania. Benzyna i powietrze dochodzą do uszczelnionego cylindra. Mieszanka jest sprężana ruchem tłoka i spalana. Wał korbowy zamienia ruch posuwisty tłoka na ruch obrotowy. W czasie jednego cyklu roboczego wał korbowy wykonuje dwa obroty czyli sam tłok wykonuje cztery ruchy: ssanie mieszanki, sprężanie, praca, wydmuch spalin. Proces ten znany dokładniej jest pod terminem cykl Otta - od niemieckiego konstruktora, który opracował pracę silnika czterosuwowego.
Blog prowadzony jest w celu promowania przyczep samochodywch w Łasku online. Na stronie zapoznasz się z informacjami o sklepie motoryzacyjnym z przyczepkami oraz praktycznymi wiadomościami o transporcie towarów.
REKLAMA
1. Wybierz nową przyczepę
2. Kup przyczepę samochodową
3. Oszczędź nawet 500 zł!
Katalog Przyczep →
TAGI
zloty motocyklowe wydarzenia motoryzacja zloty motocyklowe 2019 zloty motocyklowe 2018 kalendarz zloty motocyklowe październik 2018 zloty motocyklowe 2018 dolnośląskie zloty motocyklowe 2018 podkarpackie zloty motocyklowe 2018 śląsk zloty motocyklowe 2019 kalendarz zloty motocyklowe 2018 świętokrzyskie
OPINIE
Napisz Opinię: Gdzie reklamować swoje zloty motocyklowe w Polsce?
Opinię dodajesz jako anonimowy użytkownik! Możesz Założyć Konto oraz Zalogować się
Administratorem powierzonych danych osobowych jest Marter Marcin Jankowski z siedzibą w Łask, ul. Kasztanowa 6. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu wykonania wybranej poprzez akceptację regulaminu Usługi. W serwisie informacyjnym PrzyczepyMarter.pl wszystkie dane podajesz dobrowolnie. Ich nie podanie będzie wiązało się jednak z odmową wykonania Usługi. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdziesz w Polityce Prywatności.
REKLAMA
Katalog Przyczep Samochodowych
Oblicz cenę →
POPULARNE
›  Jak zarejestrować przyczepę samochodową i tanio ubezpieczyć?
›  Święto Truskawki Buczek 2019: kto wystąpi, program, atrakcje!
›  Przyczepa lekka na resorach z amortyzatorem czy osi skrętnej?
›  Stacja Benzynowa: Gdzie Kupić ViaToll dla Przyczep Samochodowych
›  Pierwsze rejestracje samochodów dostawczych styczeń 2019 w Polsce
›  Pomyśl o logistyce i sprawnym transporcie prowadząc e-handel
›  Przyczepy podłodziowe Neptun do transportu łodzi i skuterów wodnych
›  Jak nie tracić na wykupieniu ubezpieczenia OC dla samochodu?
›   Holowanie przyczepki samochodowej 2019: Prawo jazdy B, B96, B+E
›  Przyczepy do samochodów osobowych: gdzie kupić i jak konserwować?
›  Wypożyczalnia Sklep Przyczep Samochodowych do 750 KG w Łasku
›  Ile za ubezpieczenie OC musi zapłacić młody kierowca?
›  23. Jarmark Łaski 2019: Program Dni Łasku i Atrakcje Zespoły
›  Czy można ciągnąć przyczepę dwuosiową na kat. B prawa jazdy?
›  Części i akcesoria do przyczepki samochodowej! Wyprzedaż 2019
›  Przyczepki samochodowe skrzyniowe lekkie Neptun N7-263 rt
›  Tema: Przyczepy Samochodowe ze Świdnika i Wasze Opinie o Modelach
›  Jak kupić tanio przyczepę kempingową? Podróżowanie przyczepą
›  Przyczepy Niewiadów: Kultowa przyczepa kempingowa z Polski
›  Hamulec najazdowy AL-KO w nowych przyczepach samochodowych Neptun
›  Włochy przyczepą kempingową: Podróżowanie, Koszty, Atrakcje
›  Przyczepą kempingową na Nordkapp: Atrakcje Szwecja i Norwegia
›  Jaka przyczepa na budowę? Prace budowlane dla początkujących
›  Neptun przyczepa platforma N13-305 multi z hamulcem najazdowym
›  Przyczepa motocyklowa Neptun Moto2 i Moto3 do transportu motorów
›  Gdzie pojechać na narty do Austrii? Zimowy poradnik dla narciarzy!
›  FAQ: Przyczepa samochodowa w Łódzkie do kupienia w sklepie
›  Ekonomiczna jazda z przyczepą kempingową na wakacjach po Europie!
›  Gdzie reklamować swoje zloty motocyklowe w Polsce?
›  Case Study: Pozycjonowanie stron razem z PrzyczepyMarter w Google
›  Wakacje: Jazda z przyczepą kempingową technika i bezpieczeństwo!
›  Przyczepa Kempingowa: Wynajem łódzkie. Oferty na wakacje!
›  Škoda Scala to nowy model samochodu kompaktowego z Czech
›  Części samochodowe Łask do samochodów osobowych i dostawczych
›  Przyczepa Kempingowa: Wypożyczalnie wielkopolska. Oferty na wakacje!
›  Przyczepa Kempingowa: Wypożyczalnie świętokrzyskie. Oferty na wakacje!
›  Udane wakacje rodzinne z przyczepą kempingową przez Słowację!
›  Jak płacić niską składkę ubezpieczenia OC/AC/NNW samochodu?
PRZYCZEPY
Popularne przyczepy samochodowe Neptun 20/Luty/2019 (09:37) w serwisie PrzyczepyMarter.pl
Neptun Przyczepa Samochodowa N7-236 rt PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY RUSTIK//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N7-236 rt [GN099]

  Cena brutto (z VAT) 2350.00 PLN
  1 produkt dostępny
Neptun Przyczepa Samochodowa N13-305 multi PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY PLATFORMY//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N13-305 multi [GN155]

  Cena brutto (z VAT) 5000.00 PLN
  2 produkty dostępne
Neptun Przyczepa Samochodowa N7-236 2 rt PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY RUSTIK//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N7-236 2 rt [GN100]

  Cena brutto (z VAT) 3100.00 PLN
  2 produkty dostępne
Neptun Przyczepa Samochodowa N7-263 rt PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY RUSTIK//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N7-263 rt [GN158]

  Cena brutto (z VAT) 2500.00 PLN
  2 produkty dostępne
Neptun Przyczepa Samochodowa N7-263 2 kps PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY NORDICA//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N7-263 2 kps [GN125]

  Cena brutto (z VAT) 4100.00 PLN
  1 produkt dostępny
Neptun Przyczepa Samochodowa N13-263 2 kps PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY NORDICA//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N13-263 2 kps [GN156]

  Cena brutto (z VAT) 5900.00 PLN
  1 produkt dostępny
Neptun Przyczepa Samochodowa N07-253 bois PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY TRAILWOOD//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N07-253 bois [GN197]

  Cena brutto (z VAT) 4200.00 PLN
  Produkt na zamówienie
Neptun Przyczepa Motocyklowa N6-220 pm2 PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY MOTOCYKLOWE//SKLEP

Neptun Przyczepa Motocyklowa N6-220 pm2 [GN064]

  Cena brutto (z VAT) 2000.00 PLN
  1 produkt dostępny
Neptun Przyczepa Samochodowa N7-210 rt resor PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY RUSTIK//SKLEP

Neptun Przyczepa Samochodowa N7-210 rt resor [GN215]

  Cena brutto (z VAT) 2500.00 PLN
  1 produkt dostępny
Neptun Przyczepa Motocyklowa N7-221 pm3 PrzyczepyMarter
NEPTUN PRZYCZEPY MOTOCYKLOWE//SKLEP

Neptun Przyczepa Motocyklowa N7-221 pm3 [GN202]

  Cena brutto (z VAT) 2180.00 PLN
  1 produkt dostępny
Polityka prywatności Regulamin serwisu Mapa serwisu Kontakt Ubezpieczenia
YouTube Facebook Twitter
Polski English
© 2019 PrzyczepyMarter.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Sklep PrzyczepyMarter.pl
95-082 Przygoń, Łąkowa 3, gmina Dobroń, Łódzkie
Telefon: +48 696 426 746 • E-mail: blog@przyczepymarter.pl
Katalog Przyczep Samochodowych
PrzyczepyMar
ter